عملیات پاكسازی اراضی شهرك مریم در دستور كار سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهریار
طرح پاکسازی اراضی خالی از سکنه شهریار با هدف عاری نمودن از پسماندهای شهری و کمک به محیط زیست در نقاط مختلف سطح شهر شهریار با قوت مراحل اجرایی خود را می‌گذراند، که زمین‌های خالی شهرک مریم نیز عملیات پاکسازی آن به همت کارکنان زحمتکش مدیریت پسماند شهرداری شهریار فاز اجرایی خود را می‌گذراند.

قلم خ عطایی.pngرئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهریار با بیان این موضوع گفت : اثرات منفی زباله‌ها و پسماندهای تولید شده توسط ما و رهاسازی آن در اراضی خالی صدمات غیر قابل جبرانی را به حیوانات و اکوسیستم هر منطقه وارد می‌آورد و چهره نازیبایی نیز به شهرها می‌دهد و این معضلی است که سال‌هاست مرتفع نمودن و فرهنگ سازی و رعایت مسائل زیست محیطی آن در دستور کار شهرداری ها قرار گرفته است.
قلم خ عطایی.pngفاطمه عطایی افزود: در این راستا تلاش شد طرحی را در قالب پاکسازی اراضی خالی از سکنه در دستور کار قرار دهیم تا با کمک سازمان‌هایی همچون محیط زیست و گروه‌های مردمی حرکتی بسیار مطلوب انجام دهیم .
وی یادآور شد : هم اکنون این طرح در چند نقطه سطح شهر به اجرا درآمده است و مراحل پاکسازی اراضی خالی شهرک مریم نیز خوشبختانه توسط پاکبانان زحمتکش و گرانقدر این سازمان به اجرا درآمد تا بتوانیم در راستای اجرای این طرح حرکتی اساسی و اقدامی عملی به انجام دهیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0